شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

اسارت !

راستش میخوام یه داستانی راجع به اسارت

و گرفتاری تعریف کنم که بهتر از داستان های

تکراری همیشگیه !!!

سالها پیش داوطلبان مدیریت در یک شرکت

معتبر انتخاب میکردن . با یک مدیر کار میکردم

یک بچه بد اخلاق و عبوس بزرگ و تنومند همه

کارکنان ازش می ترسیدن . یک روز به من گفت

چرا از ایران نمیری ؟! چون می دونم مردی

هستی که عاشق آزادی هستی ! من بهش گفتم

تو چی ؟! اون گفت آره من یه روز بازنشسته میشم

آزاد میشم !

اخیرا با خبر شدم که فوت کرده !

و اون کجا بود ؟!

همچنان توی زندان

همچنان در اسارت منفی نگری


نظرات 3 + ارسال نظر
s چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 13:56 http://beroozsara.blogfa.com

سلام اگه دوست داشتین با هم تباذل لینک کنیم یه خبر بهم بدین تا اسمتونو تو وبلاگتون قرار بدم- خوشحال میشم
دیر گاهیست.....

به دنبال کسی می گردم...

که مرا از خودم آگاه کند!

سرم انگار کلافی با هزاران گره ی کور شده ست...

یک نفر اما نیست...

که سر حوصله یک یک....

گره ها باز کند!

تا دلم سوی تو پرواز کند..............

سلام دوست خوبم وبلاگ رندی داری قشنگه

میشه پیش من هم بیای

منتظرت هستم

دیر نکنی

قرررربونت

بای

مرصاد یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 17:35 http://mersad-arak.blogfa.com

سلام
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
آپم زود بیا . باشه
نظر یادت نره ها

داداش علیرضای نابغه یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 15:37 http://jade-eshgh.mihanblog.com

____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$

سلام همسفر
وبلاگ جاده ی عشق به روز شد
البته ببخشید که دیر خبر دادیم
تغییراتی در مطلب انجام گرفته
و هم چنین قراره وبلاگ رو تغییر بدیم
و امکاناتی بهش اضافه کنیم
سعی میکنیم از این به بعد بهتون بیشتر سر بزنیم
فعلا آهنگی برای دانلود گذاشتیم
و مطلبی در مورد فرشته ی روی زمین (مادر)
منتظر عطر حضورتون
و رد پای قشنگتون تو قسمت نظرات!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد