شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

Our Love

Your Hair Tickles My Heart

موهات قلبمو به تپش میندازه

Your Eyes Lingers In My Mind

یاد چشات تو ذهنم باقی میمونه

I Can Bear Any Hardships To Be With You

من میتونم هر سختی و رنجی رو تحمل کنم تا با تو باشم

Our Love Shall Remain In The Dark

عشقمون باید تو تاریکی باقی بمونه

Years After Year

تا ابد

But Nothing Can Change It

اما هیچ چیز نمی تونه تغییرش بده

I Will Be There If You Are There

من میخوام اونجایی باشم که تو همون جا هستی

I Vow To Live For You Till The End Of Time

من برای زندگی با تو عهد می بندم تا پایان عمر

Coz I Can Lose Any Thing But You

چون من میتونم زندگیمو از دست بدم اما تو ...

If The Tortures On Me Are To Protect You

اگه شکنجه من برای محافظت از تو باشه

Our Love Shall Survive Longer Than Any Time

عشقمون باید زنده و پایدار بمونه طولانی تر از هر زمانی

And We Will Meet Again In Our Next Lives

و ما همدیگه رو توی زندگی بعدیمون ملاقات میکنیم !!!







نظرات 2 + ارسال نظر
299 جمعه 29 آذر 1392 ساعت 03:43 http://unique

آره یادم ه.. خوبین؟

negin چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:53 http://negar6189.blogfa.com

salam man ke javab midam koja u massege dadi?? man javab nadadam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد