شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

The Old Song Number 1

برای دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید




Marc Anthony ft. Pitbull - Rain Over Me 2011



Sting - Fields Of Gold 1993



Backstreet Boys - I Want It That Way 1999



نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
اگر سراب دیدید، تظاهر کنید که ازش آب می خورید و سیراب رد میشید. اجاز ندید به دروغش افتخار کنه

سلام
یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم؟
تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره...
حالا خاک زیر پاتیم!

نویسنده جمعه 21 مرداد 1390 ساعت 19:30 http://baran3payizi.blogfa.com

سلام
مطالبتون رو خوندم قبلا به وبلاگم اومده بودین الان آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو همونجا بگذارید.

سلام
قانون 4 نیوتن :زمین هیچ جاذبه ای نداره ،سیبا برای تو می افتن چون تنها جاذبه زمین تویی

داداش علیرضای نابغه چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 13:19 http://www.jade-eshgh.mihanblog.com

سلام
من آپ شدم اگه صدای ربنا باعث میشه که نتونید مطلب رو بخونید میتونید از ابزار پایین سمت چپ وبلاگ(بالای پیج رنک گوگل) صدای ربنارو کم یا حتی متوقفش کنید!!!
منتظر حضورتون در جاده ی عشق هستم[گل]

سلام دوست عزیزم بالای وبم دقیقا بالای ساعت فلش یک کادر هست که توش نوشته به این وبلاگ امتیاز دهید!!!
ازت میخوام که روی کادر کلیک کنی و اگه یک روزی گذرت دوباره به وبم خورد باز هم روی اون کادر کلیک کنی
فقط یادت باشه تو هر روز بیشتر از یک بار نمیتونی روش کلیک کنی
خیلی از لطفت ممنونم دوستم[گل]

داداش علیرضای نابغه یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 23:02 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام
آدم به خدا خیانت کرد! خدا درد آفرید..!
غم آفرید...! تنهایی آفرید...! بغض آفرید...!
...اما راضی نشد...! کمی فکر کرد...!
و آنگاه عشق آفرید...! نفس راحتی کشید!
انتقامش را گرفته بود از آدم

سلام
بالا و پایین پریدنم
از شوق ِ زندگی نیست ؛
ماهی
روی خاک
چه می کند ؟

سلام

باز امشب میان واژه ها انگار

درگیرم

من از این واژه های تلخ و تکراری

دلگیرم

شب رویا و کابوسش

تن تب دار و درمانش

طلوع صبح و بیداری

من و تکرار تنهایی

هوای تازه و نم دار

شکایت های بس غم دار

دل بی تاب یک عاشق

نوای ناله های دل

کبوترهای آزادش

رها،در اوج،بر بامش

من و این زورق تنها

تو و این ناخدایی ها

حضور تازه ی فانوس

و قلبم با غمت مأنوس

سخن از آرزوهایم

نهان در قلب ،رویایم

هوای دیدنت در دل

امید ِعاشق بیدل

دوباره بیقراریهای یک نامه

دوباره این من ِ درگیر یک ناله

و باز هم انتهای شب...

سکوت سرد و اجباری

خداحافظ

و دلداری

امیدم، بودن ِ فردا

بهانه

خواب و یک رویا

داداش علیرضای نابغه پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 14:04 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام همسفر
جاده ی عشق به روز شد
خیلی خوشحال میشم که قدم های پاک و پر محبتت رو به جاده ی عشق ما بذاری و نگاهی به مطلب جدید ما بندازی
ارادت مند شما
علیرضا

یه آشنای خیلی قدیمی پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 11:53

ادرس وبتو از یه آشنای قدیمی گرفتم. خیلی خوشحال شدم که هنوز هستی و می نویسی.قدیما همه چی خوب بود.وبلاگا . ادما. زندگی با همه بدی هاش. همه چی خوب بود.

Jujeh jun چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 12:50

Salam afshin jun.mer30,tunestam downlodesh konam.boooos

داداش علیرضای نابغه سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 23:19 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام

روزی کنار ساحل

از عشق می سرودم

حالا به پیش اشکم

من از غم می سرایم

روزی که خاطراتت

قلب مرا میازرد

من عاشق تو بودم

وقتی که عشق میمرد

روزی که بی تو ماندم

تنها شدم.شکستم

حالا بیا ببین که

دل بر کسی نبستم...

bitter love سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 16:25

salam dadashi
mishnasi ke
bebin bia yahoo,addam kon,karet daram
ok
blackhand_1990@yahoo.com

Mahnaz_S سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 15:49

salam
omadam weblogeto didam bahale kaste nabashi
movafaq bashi

داداش علیرضای نابغه سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 11:41 http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام داداش مرسی اگه تونستم دانلود میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد