شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

Avril Lavigne

محبت که از حد بگذرد ---- نادان خیال بد کند


اینم یه موزیک زیبا و البته طرفدار زیاد داره و من خودم عاشقشم

این خواننده کسی نیست جز    Avril Lavigne


برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


Avril Lavigne - What The Hell 2011


نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 01:06

سلام
عااااااااااااااااااااااااااااالیست D: خوش باشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی P:

زهره دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 10:49 http://delbidell.blogfa.com

وبلاگت قشنگ.نه.خیلی قشنگه.

گاگارین جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 23:45 http://www.afsoon.blogfa.com

آنچه که تو خواهی من خواهم
پس آنچه خواه که میخواهی
من میدهم انچه که تو خواهی
و میگیرم از تو آنچه که خواهی

با این حال اگه راست بیای من راست میام
اگه چپ بیای من چپ میام
پس یک مسیر باشیم بهتره تا که به هم میرسیم سلام بدیم.
حالا اگه منظورمو نفهمیدی اینجوری میگم:
هرچی میخوای بهت میدم
ولی مرد باش و نشون بده که روزی همه رو پس میدی
هیچ چیز در دنیا بی پاسخ نیست و هیچ دستاوردی در دستانمان ماندنی نیست مگر اینکه با پس دادنش دوباره بدست آوردنش را تمدید کنیم.

علی از گوهردشت جمعه 19 فروردین 1390 ساعت 17:30

سلام.وبلاگت عالیه داش افشین.آهنگی هم که واسه دانلود گذاشتی معرکس.مررررررررررررررررررررررررسی

گاگارین چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 22:30

عزیزم منکه گفتم!!!!
خوبی از حد بگذرد ابهله خیال بد کند

مهشید سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 16:02 http://nini2006_lopoo@yahoo.com

ممنون
از سایت گوهر دشت بهم پیام داده بودی

nini2006_lopoo@yahoo.com

جوانه سه‌شنبه 16 فروردین 1390 ساعت 02:52

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد