شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

ُStill I Wish You Were Here

سلام . خوبین ؟ چه خبرا ؟ منم هی میام اینجا یه چیزی بنویسم

یادم میره عجیبه ! حالا اومدم دوباره یه شعر بنویسم مثله همیشه

یه شعره خارجکی از اونا که بهش میگن غرب زدگی !!!


Did You Know Still I Miss You Somehow

میدونی هنوز دلم یه جورایی برات تنگ شده

You Were My First Love You Were My True Love

تو هستی اولین عشق من تو هستی عشق درست من

From The First Kisses To The My Home

از همون اولین بوسه توی خونه من

You Were My Real Love . I Never Knew Love

تو هستی عشق واقعی من . این عشق رو هرگز فراموش نمی کنم

Still I Wish You Were Here

هنوز آرزو می کنم کاش اینجا بودی !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 16:00 http://seven-stones.blogsky.com

You Were My First Love You Were My True Love

تو هستی اولین عشق من تو هستی عشق درست من

( عاشق این جمله شدم )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد