شــــــــــــــــــــینیلی
شــــــــــــــــــــینیلی

شــــــــــــــــــــینیلی

عذاب

برای شما:

آخه چرا دودرش کردی چرا زدی در به درش کردی

چرا هان مگه تو سینه تو دل نداری نه پس یه

جورایی مشکل داری آره مگه این بابا دوست

نداشت نگو اون بدبخت چی کم گذاشت بگو

اونی که برات جون میداد کی بود عمرشو واسه

نگات میداد کی بود هی او هی تو دودره باز نه

واسه رفیقه ما قصه نساز پس بیا کنارش با ادا و

ناز بیا کنارش بیا باهاش بساز.

 

برای خدا:

We could have been so good together
We could have lived this dance forever
But noone's gonna dance with me
Please stay

 

برای او:

هیچ وقت منو نبخش 

من غرق رفتنم 

تواین مسیر باید که بشکنم 

حیفه که بشکنی  

آینده مال توست 

به فکر من نباش 

این منه شب زده 

من از نهایت تاریکیا میام 

خورشید عشق تو 

به دست من نده

 

نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا یکشنبه 13 آبان 1386 ساعت 22:23

سلام من تازه امروز باهات اشنا شدم هنوز ندیدمت از عمل جراحی خبر ندارم اما امیدوارم چیز خاصی نباشه . دوستت دارم( پری)

رامینا دوشنبه 7 آبان 1386 ساعت 15:39 http://backstreetb.blogfa.com

سلام خوبی؟ من یه آپ کردم حتما برو ببین خیلی خوشحال می شی

[ بدون نام ] یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 01:21

سلام خوبی
منم حمید
چه خبر .چه می کونی
انشاالله عمل جراحی شما به خوبی انجام می شود
ولی اگر نشد حتما برای خاک سپاری میام
کاری نداری
خدا حافظ

UNIQUE جمعه 4 آبان 1386 ساعت 18:55

الان خوبی دیگه!!!

رز جمعه 4 آبان 1386 ساعت 15:01 http://parizade.persianblog.ir

به به سلام به روی ماه شیلی بیلی ... اوضاع چطوره؟ خودت خوبی ؟ چه عجب تشریف اووردی. پسر خوب حالا مریضیت چیه؟ ایشالا که هر چه زودتر خوب خوب میشی. روحیه اتو از دست نده تا بهبودی ات با سرعت بالاتری انجام بشه ( خانم دکتر رز )
راستی ،آخی تو تو این مدت چقدر رنج کشیدی. اون از اون ، اون از این ، این از اون ، اینم از این. بمیرم برای این دل داغونت. غصه نخور ، آدما از این دردا زیاد باید تو زندگیاشون بکشن. همیشه شاکر خداباش و نذار ناامیدی به دلت رخنه کنه. خدا دلای ناامید رو دوست نداره ازش رو گردونه ( حجه الاسلام رز).
ایشالا همیشه شاد باشی. مواظب خودت باش و از حالت مارو بی خبر نذار . بای

onso چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 12:25 http://onso.blogfa.com/

سلام
انشاالله عمل جراحی شما به خوبی انجام می شود .
معمولا این طور نوشته ها مشخصه که هفته آینده باید ماجرا ی عاشقانه را بخوانیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد